8 تا 17 عصر 09146551804
جهت سفارش و طراحی سایت تماس بگیرید

طراحی و سئو وب سایت وردپرسی جوملایی در تبریز

شرکت های طراحی وب سایت در تبریز

طراحی وب سایت و سئو سایت دو مقوله بهم وابسته هستند که جدا بودن انها  از هم امکان پذیر نمی باشد برای داشتن وب سایت پربازدید باید سئو مناسب داشته باشیم و برای داشتن سئو حرفه ای باید وب سایت مناسب به لحاظ ساختار کد نویسی داشته باشیم. تکرو وب از شرکت های طراحی وب سایت در تبریز با ارائه طرحها و ایده های نوین سعی در طراحی وب سایت هایی با کاربری بالا و مقرون به صرفه است.

شرکت های طراحی وب سایت در تبریز

 

شرکت های طراحی وب سایت در تبریز

طراحی وب سایت ارزان در تبریز

طرح طراحی وب سایت ارزان در تبریز با هدف پایین اوردن هزینه های طراحی و سایر هزینه های جانبی توسط سایت تکرو وب  (شرکت طراحی وب سایت درتبریز) به مدت محدودی در سطح وسیعی از شهرهای استان اذربایجان شرقی و تبریز در حال انجام است.

طراحی وب سایت ارزان در تبریز

 

طراحی وب سایت ارزان در تبریز

طراحی سایت ارزان در تبریز

مدت طرح طراحی سایت ارزان در تبریز به مدت نامحدود فقط در شهر تبریز ادامه دارد برای سفارش همین الان با شماره ۰۹۱۹۱۰۸۰۰۳۸ تماس حاصل نمایید.

طراحی سایت ارزان در تبریز

 

طراحی سایت ارزان در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز با جدیدترین متدهای طراحی و بهینه سازی برای همه ی اصناف در شهر تبریز و سایر شهرها با تعرفه مناسب انجام میگیرد.

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

 

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت جوملایی در تبریز

طراحی انواع وب سایت با سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا و وردپرس توسط سایت تکرو وب انجام میگیرد و بصورت اختصاصی طراحی سایت جوملایی در تبریز و همچنین طراحی سایت وردپرسی در تبریز را انجام می دهد و سایتهای جولایی و وردپرسی با سئو حرفه ای طراحی و راه اندازی می کند.

طراحی سایت جوملایی در تبریز

 

طراحی سایت جوملایی در تبریز

طراحی سایت ورد پرسی در تبریز

طراحی سایت ورد پرسی در تبریز با هدف صرفه جویی در زمان و منابع از جمله هزینه در تکرو وب در کمترین بازه زمانی با سئو بالا طراحی و راه اندازی میشود.

طراحی سایت ورد پرسی در تبریز

 

طراحی سایت ورد پرسی در تبریز

سئو جوملا در تبریز

تکرو وب خدماتی مانند سئو جوملا در تبریز یعنی بهینه سازی سایت جوملایی در تبریز و همچنین سئو ورد پرس در تبریز یعنی بهینه سازی سایت ورد پرسی در تبریز را در کمترین بازه زمانی و با بهترین تکنیک های بروز سئو انجام می دهد.

سئو جوملا در تبریز

 

سئو جوملا در تبریز

سئو وردپرس در تبریز

سئو سایت های وردپرسی باعنوان سئو وردپرس در تبریز بصورت حرفه ای توسط متخصصان تکرو وب انجام میگیرد و بهینه ترین سایت وردپرسی را طراحی و عرضه میکند.

سئو وردپرس در تبریز

 

سئو وردپرس در تبریز

آموزش طراحی وب سایت در تبریز

تکرو وب خدماتی نظیر آموزش طراحی وب سایت در تبریز را به علاقه مندان به طراحی وب سایت ارائه می دهد.

آموزش طراحی وب سایت در تبریز

 

آموزش طراحی وب سایت در تبریز

شرکت طراحی وب سایت در تبریز

جهت سفارش طراحی سایت وردپرسی در تبریز یا سفارش طراحی سایت جوملایی در تبریز با تکروب شرکت طراحی وب سایت در تبریز تماس بگیرید همچنین برای سفارش سئو جوملا در تبریز یا سئو وردپرس در تبریز با ما در تماس باشید.

آموزش طراحی وب سایت در تبریز

 

آموزش طراحی وب سایت در تبریز

سئو حرفه ای

  • سئو تبریز|09191080038سئو حرفه ای ( professional-seo )

از واژه های پرکاربرد و تخصصی در زمینه طراحی سایت واژه  سئو می باشد که در علم طراحی سایت، سئو وب سایت نامیده می شود.

سئو حرفه ای یعنی موتور وب سایت

سئو را می توان موتور وب سایت نامید یعنی برای بالا آمدن در نتایج جستجوی گوگل، حتما وب سایت شما نیاز به سئو دارد. از فاکتورهای اصلی سئو داشتن محتوای بهینه است یعنی برای اینکه گوگل به وب سایت شما ارزش بدهد و در نتایج اولیه قرار دهد باید محتوای بهینه برای وب سایتتان تهیه کنید و محتوا را از لحاظ سئو برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

تولید محتوا تبریز|09191080038 محتوا یعنی سوخت وب سایت

هر محتوایی مناسب وب سایت شما نیست یعنی اولا محتوای شما باید دست اول باشد یعنی در هیچ جای وب منتشر نشده باشد یعنی محتوا ی مقاله شما باید منحصربفرد باشد یعنی محتوای وب سایت شما نباید کپی پیست  از وب سایت های دیگر باشد.

  • موتور جستجوی گوگل هوشمند و معنا گرا عمل میکند

گوگل هوشمند عمل می کند یعنی محتوا را می شناسد و ارزش گذاری میکند اگر محتوای مقاله دست اول باشد و با موضوع وب سایت هماهنگی داشته باشد مقاله ی شما برای گوگل منحصر بفرد خواهد بود.

  • ویژگیهای محتوای مناسب یا مقاله ی مناسب

اولا متن شما باید دست اول باشد – مهمترین نکته در تولید محتوا

مقالات شما نباید کپی پیست باشند – محتوا را تولید کنید یا ترجمه کند اما هرگز کپی نکنید در صورت کپی مقاله را ویراستاری کنید (حداقل در هر خط مقاله واژه یا عبارتی را تغییر دهید)

  • عنوان مناسبی برای مقاله انتخاب کنید

عنوان انتخابی شما نباید طولانی باشد و سعی کنیدعنوان را بصورت یک عبارت ترکیبی انتخاب کنید و از انتخاب یک واژه یا کلمه برای عنوان خوداری نمایید.

  • از عنوان حداقل یک بار در محتوا استفاده کنید

حتما از عنوان انتخاب شده ، در محتوای مقاله حداقل یک بار استفاده نمایید پیشنهاد میشود در هر پاراگراف یک بار عنوان را به کار ببرید.

برای عنوان محتوا حتما از تگ h1  استفاده کنید و برای عنوان های زیرین از تگهای h2  تا h6 استفاده نمایید.

  • طول محتوای شما نباید از ۳۰۰ کلمه کمتر باشد.

حداقل طول پیشنهادی محتوا۳۰۰ کلمه می باشد و حداکثر بستگی به مقدار محتوای شما دارد.


برای تولید محتوای بهینه با تکرو وب در تماس باشید.

تولید محتوای بهینه در تبریز

تولید محتوای بهینه درتبریز تولید محتوای بهینه درتبریز

تولید محتوای بهینه برای وبسایت ها در تبریز

مدیریت محتوا در تبریز

مدیریت محتوای وب سایت خود را به تکرو وب واگذار کنید

تکرو وب محتوای تخصصی و بهینه شده را برای وب سایت شما تولید میکند …

۰۹۱۹۱۰۸۰۰۳۸

متن سئو شده در تبریز متن سئو شده در تبریز


یکی از مواردی که در سئو سایت بسیار مهم است تولید محتوای مناسب و غیر تکراری میباشد. این امر  در کنار طراحی سایت حرفه ای و سئو و بهینه سازی سایت میتواند تاثیر بالایی در جذب کاربران و داشتن مشتری های وفادار داشته باشد.

تولید محتوا جایگزین خوبی برای تکنیکهای منسوخ شده SEO است. در گذشته برای قرار گرفتن در اولین صفحات نتایج جستجو بسیاری تکنیکهای سئو بکار گرفته می شد که حالا دیگر کاربرد خودشان را از دست داده اند و یا مثل گذشته دیگر آنقدرها موثر نیستند. مثلا در گذشته داشتن بک‌لینک‌های زیاد بسیار موثر بود اما امروزه از نظر موتورهای جستجو، تولید محتوای غنی‌تر بهتر از داشتن بک‌لینک‌های بیشتر است.

کار متخصص تولید محتوا

متخصصان تولید محتوا با دانش سئو seo و  بازاریابی محتوا قادرند  برای وب سایت شما محتوای غنی تولید کنند که موتورهای جستجوگر آن صفحات را باارزش بدانند و در اولین صفحات نتایج جستجو لیست کنند. آنها نویسندگان و خبرنگارانی هستند که به عرصه تجارت و بخوبی می دانند چطور در همان سطر اول کاربران را ترغیب کنند که نوشته آنها را از بین صدها نوشته دیگر برای خواندن انتخاب کنند. آنها بدون اغراق و گزافه گویی می توانند واقعیت های هر چیزی را به شکلی جذاب و گیرا به خوانندگان انتقال دهند.

سئو تبریز

سئو سایت در تبریز

سئو تبریز

ارائه خدمات سئو در تبریز

سئو وب سایت خود را به تکرو وب واگذار کنید.

ارائه خدمات سئو در شهر تبریز و سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی.

۰۹۱۹۱۰۸۰۰۳۸


سئو چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نظیر گوگل را سئو می نامند.

برای رسیدن به نتایج قابل قبول در موتورهای جستجو سئو لازم است.

برای داشتن وب سایت موفق در زمینه تجارت باید روی سئو سایت سرمایه گذاری کرد.


سئو تبریز سئو سایت در تبریز متخصص سئو در تبریز

داشتن وب سایت تنها کافی نیست برای اینکه در تجارت دنیای وب موفق عمل کنید باید همیشه درصدر باشید. برای اول بودن باید هزینه کرد برای اینکه وب سایت تجاری شما تجارت گستر باشد باید در صفحه اول گوگل باشد تا وب سایت شما بازدید داشته باشد. حجم عظیمی از بازدید ها را موتورهای جستجو نظیر گوگل و بینگ برای وب سایت شما فراهم میکنند. (۷۰ درصد گوگل و ۳۰ درصد بینگ و یاهو). در امر بهینه سازی یا سئو وب سایت، سئو کردن سایت برای گوگل خیلی حائر اهمیت است و باید این مورد حتما انجام شود . امروزه هم با توجه به اعمال الگوریتم های گوگل برای فهرست یا ایندکس صفحات وب، خیلی از فاکتورهای سئو که در گذشته کارساز بود با اعمال این الگوریتم ها دیگر منسوخ شده اند. متخصصین تکرو وب بعد از طراحی وب سایت شما اصول بهینه سازی و سئو را برای شما آموزش خواهند داد تا شما خودتان وبسایتتان را به مرور زمان به صدر صفحه اول بیاورد برای استعلام قیمت سئو در تبریز با ما تماس بگیرید. سئو در تبریز را با تکرو وب تجربه کنید ما برترین خدمات سئو در تبریز را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

برای سفارش طراحی وب سایت با ما در ارتباط مستقیم باشید: ۰۹۱۹۱۰۸۰۰۳۸

آموزش ساختار اصلی سند HTML

تگ اسکریپت (Script)

تگ اسکریپت (Script) :

این تگ برای تعریف اسکریپت های ( scripts ) مورد استفاده در صفحه از قبیل جاوا اسکریپت ، جی کوئری و … می باشد.

نکته ۱ : از تگ script ، میتوان در هر جای صفحه استفاده کرد اما توصیه میگردد در بخش head تعریف نشوند و در یک فایل خارجی جدا از سایت باشند و در صورت امکان آخرین کد html ، قرار داده شوند تا سرعت بارگزاری اولیه ی سایت بالا برود.

نکته ۲ : از این تگ برعکس متاتگ ها میتوان چند بار استفاده نمود و مشکلی بوجود نمی آید.

به دو روش میتوان از تگ اسکریپت (Script) استفاده نمود :

۱- تعریف اسکریپت داخلی :

در این روش کدهای اسکریپتی ما بطور مستقیم در داخل این تگ تعریف میگردند.

عیب این روش، نیاز به کدنویسی مجدد در دیگر صفحات مورد استفاده از توابع (function) استفاده شده در این قسمت می باشد که در صورت تغییر در کد مجبور به تغییر در همه ی صفحات خواهیم بود. اصطلاحا عدم کپسوله سازی را در پی دارد.

مزیت این نوع ، سرعت بالاتر آن نسبت به استفاده از اسکریپت خارجی و عدم نیاز به بارگزاری فایل خارجی می باشد.

طریقه ی استفاده از آن برای کد جاوا اسکریپت :

<script  type="text/javascript" >

   .

   . محل کدهای جاوا اسکریپت

   .

</script> 

۲ – تعریف اسکریپت خارجی :

در این روش کدهای اسکریپتی مانند جاوا اسکریپت و جی کوئری و … در فایل خارجی نوشته شده و سپس با استفاده از این کد در صفحه معرفی می گردند .

مزیت این روش کپسوله سازی و استفاده ی مجدد از اسکریپت ها در صفحات مختلف است و عیب این روش سرعت کمتر نسبت به روش قبل به دلیل نیاز به درخواست برای بارگزاری فایل اسکریپت می باشد.

توصیه میشود از این روش استفاده گردد اما تمامی کدهای اسکریپت را در صورت امکان در یک فایل ذخیره کنید تا از درخواست های اضافی برای بارگزاری فایل ها جلوگیری و در نتیجه سرعت بالاتر برود.

نکته ی دیگر اینکه اگر در صفحه ای از فایل اسکریپتی استفاده نمیشود آن فایل را معرفی ننمایید تا در راندمان سرعت سایت افت ایجاد نگردد.

طریقه ی تعریف آن بصورت زیر می باشد:

 <script   language="JavaScript"   src="آدرس فایل خارجی" />

 <script   language="JavaScript"   src="./Scripts/functions.js" />

تگ استایل صفحه ( Style )

تگ استایل صفحه ( Style ) :

یکی از روش های تعریف استایل Css ، استفاده از تگ استایل ( تگ Style ) در بخش head صفحات html است ، که با تعریف آن میتوان در تمام صفحه برای ظاهر سایت استفاده نماییم.

توضیح در مورد کدهای Css برای Style صفحات را در بخش آموزش Css و نیز مزایا و معایب تعریف این کدها نسبت به روش های دیگر تعریف Style با استفاده از Css را در بخش آموزش نوع تعریف دنبال نمایید .

طریقه ی تعریف آن بصورت زیر می باشد :

<style   type="text/css" >

   .

   . Css Code

   .

</style>

تگ لینک ( Link )

تگ لینک ( Link ) :

این تگ حاوی خصیصه های مختلفی برای ارتباط با فایل های خارجی می باشد. توصیه می شود که تگ لینک ( تگ Link ) در بخش head سایت استفاده گردد.

مهمترین استفاده های آن :

۱ – تعریف استایل ( Style ) خارجی :

مهمترین کاربرد این تگ تعریف استایل (Style) خارجی حاوی کدهای Css می باشد. یکی از روش های دیگر تعریف Css برای ظاهر و Style صفحه Html استفاده از فایل خارجی حاوی کد Css و تعریف آن در تگ Link در بخش Head صفحه می باشد.

برای نحوه ی استفاده از کدهای Css به بخش آموزش Css و دانستن مزایا و معایب این روش نسبت به روش های دیگر تعریف Css به بخش روش ها مراجعه نمایید.

برای تعریف Style خارجی فایل حاوی Css از کد زیر استفاده نمایید :

<link   rel=”Stylesheet”   type=”text/css”   href=”آدرس فایل سی اس اس”    />

<link   rel=”Stylesheet”   type=”text/css”    href=”../Css/theme1.css”   />

<link   rel=”Stylesheet”   type=”text/css”    href=”../Css/theme2.css”   />

۲ – تعریف آیکون صفحه :

– برای تعریف آیکون صفحه در بخش آدرس بار مرورگر وب نیز ، از تگ لینک استفاده میشود :


<link   rel="icon"   href="./Design/ICON.ICO"   type="image/x-icon" />

و

<link   rel=“shortcut icon”   href=“./Design/ICON.ICO”   type=“image/x-icon” />

تگ عنوان Title

تگ عنوان Title

یکی از مهمترین تگ ها هم برای کاربران و بازدید کننده های سایت و هم برای جستجوگرهای وب تگ عنوان ( تگ Title )  می باشد . متنی که داخل این تگ قرار میگیرد عنوان صفحه را مشخص میکند که در title bar مرورگر به کاربران نشان داده می شود.

توجه داشته باشید متن داخل این تگ در صورت زیاد بودن ادامه ی آن توسط مرورگر حذف میشود پس از عناوین کوتاه استفاده کنید.

در بخش آموزش سئو (seo) استفاده ی مناسب از این تگ و اینکه چه کلماتی استفاده شود بطور کامل توضیح داده شده است.

نحوه ی استفاده از آن بصورت زیر می باشد :

 

<html>

    <head>

      <title> متن عنوان صفحه </title>

      .

      .

   </head>

   <body>

      .

      .

      .

   </body>

</html>

متا تگ ها ( Meta Tag )

Meta Tag ها

متاتگ ها ( Meta Tag ) در واقع اطلاعاتی هستند که برای موتور های جستجوگر وب مانند گوگل و یاهو نوشته می شنود تا در هرچه بهتر ایندکس کردن صفحات استفاده شوند.

استفاده ی درست از این متاتگ ها تاثیر بسیار زیادی بر ایندکسینگ و شناخت بهتر موتور های جستجو مثل گوگل و یاهو و … از سایت ما دارد تا با این روش که در بخش آموزش سئو (Seo) و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو به طور کامل به ان پرداخته می شود ، سایت شما و صفحات شما در رتبه ی بالایی در گوگل و یاهو و … قرار بگیرند.

نکته ی مهم : بیش از ۷۰ % بازدید کنندگان سایت ها به طور متوسط از طریق موتور های جستجو مثل گوگل و یاهو وارد سایت ها می شوند.

شکل کلی آن و خصوصیات مشترک آنها بصورت زیر است :

<meta   http-equiv="مقدار"  name="مقدار"   content="مقدار"   />

در ادامه لیست کاملی از اصلی ترین متاتگ ها ( Meta Tag ) به همراه نحوه ی نگارش و دلیل استفاده ی آن ها را می آوریم :

 

متاتگ فارسی سازی صفحه (Utf-8) :

 برای تعیین نوع رمزنگاری صفحه یا encoding صفحه از این متاتگ استفاده میشود. در صورت استفاده ننمودن از این متاتگ و encoding utf-8 ، در بعضی از مرورگرها و یا سیستم های کاربرانی که encoding فارسی ندارند ، متن های فارسی به صورت علامت سوال (؟) نشان داده می شوند.

بنابراین این متاتگ از جمله ی مهمترین متاتگ ها می باشد . طریقه ی استفاده از آن برای فارسی سازی صفحه Html از کد زیر استفاده نمایید :

 <meta   http-equiv="content-type"   content="text/html;charset=utf-8"  />

متاتگ کلمات کلیدی (Keyword) :

یکیمتاتگ ها برای موتورهای جستجوگر این تگ Meta می باشد. استفاده ی درست از آن در رتبه ی موتورجستجوگر گوگل و یاهو و … تاثیر گزار است.

نکات مهم در استفاده از کلمات کلیدی :

۱ – محتوای Content این متاتگ نباید در حالت حروف فارسی از ۲۰۰ کاراکتر و در حالت حروف انگلیسی از ۴۰۰ تجاوز کند .

۲ – توصیه می شود که حداکثر از ۱۰ کلمه ی کلیدی مرتبط با متن که فکر میکنید کاربران بیشتر آنها را در موتورهای جستجوگر سرچ میکنند ، استفاده نمایید .

برای بدست آوردن این کلمات کلیدی  از سایت زیر میتوانید استفاده کنید :

http://www.webconfs.com/keyword-density-checker.php

۳ – کلمات کلیدی را با ویرگول انگلیسی (,) بدون هیچ فاصله ای (Space) از هم جدا نمایید.

۴ – در الگوریتم های جدید گوگل ، تاثیر این تگ meta ، بسیار کم و حتی نادیده گرفته شده است. ولی موتورهای جستجوگر دیگر این Meta Tag را هنوز در نظر میگیرند.

توضیحات ریز در مورد این متاتگ در بخش آموزش سئو (Seo) بیان شده است.

طریقه ی استفاده از آن بصورت زیر است :

<meta   name="keyword"   content="کلمه۱,کلمه۲,کلمه۳,…"  >

متاتگ توضیحات (Description) :

 در صورتی که کاربران با استفاده از سرچ در موتورهای جستجوگر به لینک سایت شما در آنها بر بخورند ، توضیحی که در زیر لینک سایت شما به آنها نمایش داده می شود متنی است که شما در متاتگ توضیحات (Description) صفحه وارد نموده اید.

با این توضیح باید متنی که در این بخش انتخاب میکنید توضیحی باشد در مورد صفحه.

نکته ی مهم این است که در جملاتی که استفاده میکنید از کلمات موجود در کلمه های کلیدی (Keyword) صفحه ی خود استفاده نمایید.

بهتر است تعداد کاراکتر در این بخش حداقل ۱۵۰ و حداکثر ۲۰۰ کاراکتر در حالت فارسی انتخاب شود.

تاثیر این متاتگ در الگرویتم های جدید گوگل بسیار افزایش پیدا کرده و یکی از اصلی ترین موارد در سئو است.

طریقه ی استفاده از آن بصورت زیر می باشد :

<meta   name="description"   content="این متن توضیحی در مورد صفحه ی جاری می باشد">

متاتگ سازنده ها و بروز کننده های صفحه :

این متاتگ ها صرفا برای آشنایی با سازنده ی صفحه ، نرم افزار سازنده و بروز کننده ی صفحه می باشد.

طریقه ی تعریف آنها بصورت زیر است : 

<meta   http-equiv="Designer"   content="نام نرم افزار سازنده">

<meta   name="Generator"   content="نام سازنده صفحه">

<meta   name="Author"   content="نام بروز کننده">

 متاتگ زبان مورد استفاده (Content-Language) :

این متاتگ صرفا برای دسته بندی زبانی برای موتورهای جستجوگر می باشد و توصیه می شود استفاده گردد .

طریقه ی تعریف آن برای زبان فارسی بصورت زیر است :

<meta http-equiv="Content-Language"  content="Fa">

متاتگ کنترل کش (cache-control) :

این متاتگ برای عدم ذخیره ی صفحه در کش مرورگر می باشد. متاتگ کنترل کش (cache-control) برای آن دسته صفحاتی مفید است که بطور دایم اطلاعات آن به روز می شود و باید اطلاعات بصورت مداوم از سرور فراخوانی گردد.

طریقه ی استفاده از متاتگ کنترل کش (cache-control) برای عدم کش کردن و ذخیره در مرورگر بصورت زیر می باشد :

<meta  http-equiv="cache-control"  content="no-cache"  />

یا

<meta http-equiv="pragma"   content="no-cache"  />

متاتگ روبوت های جستجوگر (ROBOTS) :

متاتگ Robots برای کنترل ایندکس کردن صفحه توسط موتورهای جستجوگر می باشد.

این متاتگ به ۳ صورت استفاده میشود :

۱ – حالت پیش فرض : ایندکس کردن صفحه و لینک ها توسط موتورهای جستجوگر :

<meta   NAME="ROBOTS   "CONTENT="ALL"  />

۲ – با استفاده از متاتگ Robots زیر به موتورجستجوگر اعلام میکنیم که صفحه را ایندکس کند ولی لینک ها را دنبال نکند. این کد برای دسته صفحاتی که از محتوای موجود در لینک های موجود در آن مطمین نیستید استفاده می شود تا در صورت بی ربط بودن آنها با موضوع صفحه ی شما ، تاثیری در رتبه ی سئو شما نگذارد :

<meta  NAME="ROBOTS"   CONTENT="INDEX,NOFOLLOW"   />

۳ – متاتگ Robots زیر برای صفحات مدیریت و یا صفحاتی که نمیخواهید در موتورهای جستجوگر ایندکس شوند استفاده میشود. بدین صورت که به Robots های جستجوگر میفهمانید که صفحه ایندکس نشود :

<meta   NAME="ROBOTS"   CONTENT="NONE"  />

یا

<meta   NAME="ROBOTS"   CONTENT="NOINDEX,NOFOLLOW"   />

نکته ی بسیار مهم : هرگز از متاتگ Refresh که برای انتقال صفحه به یک آدرس و یا بارگزاری مجدد صفحه است استفاده ننماید.  در صورت استفاده از این متاتگ موتورهای جستجو سایت شما را تحریم میکنند و رتبه ی شما را کاهش می دهند .