8 تا 17 عصر 09191080038
تبریز:چهار راه لاله ساختمان تجاری عمران 2 ط 2 واحد 5

تولید محتوا براساس الگوریتم جدید گوگل

باتوجه به تغییراتی که در الگوریتم جدید گوگل اعمال شد. بعضی از فاکتورهای سئو در تهیه محتوای بهینه برای وب سایت ها اهمیت بیشتری پیدا کردند. ما در این مقاله نکات مهم در نوشتن محتوای بهینه را بررسی خواهیم کرد (این مقاله با توجه به تغییرات احتمالی دیگر در الگوریتم گوگل و بررسی ما از نتایج بدست آمده، بروز رسانی خواهد شد).

اول باید این نکته را یادآور بشویم که محتوا میتواند هر چیزی باشد؛ یک پاراگراف کوتاه/یک مقاله بلند/عکس/ویدیو / صوت و …

  • اهمیت Title در محتوای بهینه

این تایتل همان تایتلی است که در نتایج گوگل ظاهر خواهد شد.

  1. عنوان باید بصورت یک عبارت باشد
  2. عنوان نباید بلند باشد
  3. عنوان نباید کوتاه باشد/یک واژه نباشد: مثلا سئو
  4. عنوان باید کاربر پسند باشد/هدفمند باشد/ بگونه ای باشد که  کاربر در گوگل جستجو خواهد کرد.
  5. از تگ h1 در عنوان محتوا استفاده شود.
  6. از کلید واژه حتما در عنوان استفاده شود
  • اهمیت متا تگ توضیحات یا discribtion در محتوای بهینه

این بخش از محتوا همان قسمتی است که در نتایج گوگل زیر عنوان ظاهر خواهد شد.

عنوان در تولید محتوا بهینه

  1. طول متاتگ توضیحات در حدامکان نباید زیاد طولانی شود/در حد یک سطر کفایت میکند/
  2. در توضیحات باید از کلید واژه بکار رفته در عنوان محتوا استفاده کرد /در حد امکان نباید عنوان را عیناً در توضیحات تکرار کرد/
  3. تایتل و توضیحات  باید در کل وب سایت منحصر بفرد باشند/تکراری نباشند/
  • محتوا یا content بهینه

اگر محتوا عکس باشد:

در تگ img حتما از attribute  های Alt و title استفاده کرد.

اگر محتوا ویدیو باشد :

مقاله ای مجزا در خصوص بهینه سازی ویدیو ها برای موتورهای جستجو به زودی خواهیم نوشت.

اگر محتوا صوت باشد:

مقاله ای مجزا در خصوص بهینه سازی صوت ها برای موتورهای جستجو توسط یکی از دوستان در حال تکمیل شدن است و به محض کامل شدن در دسترس قرار خواهد گرفت.

اگر محتوا متن باشد:

  1. اولا نباید مطالب شما عینا از سایتهای دیگر کپی شده باشد/کپی نکنید – ویرایش را حتما انجام دهید/ گوگل به محتوای کپی شدیداً حساس شده است.
  2. در محتوای متن حتما از عبارت عنوان استفاده کنید.تاکید میکنم حتما استفاده کنید/حداقل یک بار استفاده کنید.
  3. طول محتوا حداقل ۳۰۰ کاراکتر باشد.
  4. از تگ های h2 حداقل یک بار و از تگ های h3 تا h6 در صورت امکان استفاده کنید.
  5. از تگ strong برای کلید واژه حتما استفاده کنید.
  6. از تگ تاکید em جهت تاکید بر کلیدواژه استفاده کنید.
  7. متن را با تصاویر ترکیب کنید/از تصاویر استفاده کنید/
  8. به سایر صفحات سایتتان لینک دهید.